6 травня відбулось позачергове засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Здолбунівської міської ради.
Тож, комісія вирішила:
🟡 З 6 травня 2021 року ввести на території Здолбунівської територіальної громади міської «жовтий» рівень епідемічної небезпеки
🟡Скасувати додаткові обмежувальні заходи, встановлені п. 1 протоколу № 8 засідання комісії з питань ТЕБ і НС Здолбунівської міської ради від 28.03.2021. Відтепер ДОЗВОЛЕНО:
✅Проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів, крім офіційних спортивних заходів, заходів з оцінювання якості освіти.
✅Приймання відвідувачів закладів культури і проведення культурних масових заходів, крім роботи автоконцертів, автокінотеатрів, історико-культурних заповідників.
✅Приймання відвідувачів в закладах розважальної діяльності
Звичайно ж з дотриманням карантинних норм.
Вкладення:
Скачати цей файл (протокол ТЕБ 06.05.pdf)протокол ТЕБ 06.05.pdf[ ]209 Кб

За рішенням комісії питань ТЕБ і надзвичайних ситуацій, що відбулась 23 квітня, додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи запровадять на період:

🔸з 06:00 1 травня до 06:00 5 травня:

🔸з 06:00 8 травня до 06:00 11 травня.

На всій території громади під час святкування Вербної неділі, травневих та Великодніх свят, а також проведення поминальних днів комісія вирішила:

  • заборонити проведення масових релігійних заходів, якщо у храмі буде більше 1 особи на 4 кв м, на вулиці – порушення дистанції не менше 1,5 м;
  • максимально обмежити відвідування кладовищ під час проведення поминальних днів
  • забезпечити дотримання вірянами протиепідемічних заходів та передбачити можливість транслювання богослужінь на прилеглу до храмів територію.


    З протоколом засідання можете ознайомитись у вкладенні
Вкладення:
Скачати цей файл (Протокол ТЕБ комісії №13.pdf)Протокол ТЕБ комісії №13.pdf[ ]258 Кб
23 квітня відбулось чергове засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Здолбунівської міської ради.
Комісія вирішила:
🔹Дозволити навчання для учнів 5-11 класів закладів загальної освіти громади в очній формі з 26.04.2021.
🔹Відновити відвідування закладів позашкільної освіти громади з 26.04.2021.
✔️Продовжувати здійснювати щоденний моніторинг у закладах шкільної та дошкільної освіти щодо кількості випадків захворювання серед дітей, педагогічних працівників.
З протоколом засідання можете ознайомитись у вкладенні
Вкладення:
Скачати цей файл (Протокол ТЕБ комісії №12.pdf)Протокол ТЕБ комісії №12.pdf[ ]277 Кб
Здолбунівською міською радою прийнята Програма «Поліцейський офіцер громади» Здолбунівської міської ради на 2020-2022 роки Метою проекту є тісна взаємодія поліцейського з об’єднаною територіальною громадою та орієнтація на її потреби. Впроваджується новий формат роботи дільничного офіцера поліції, який передбачає його постійну присутність на території громади, більш тісну співпрацю з населенням та керівництвом міської ради, підзвітність громаді та додаткові функції (більший акцент на попередженні правопорушень, оформлення адміністративних матеріалів за порушення ПДР, часткова передача функцій дозвільної системи). В Програмі передбачено комплекс заходів, що здійснюються на місцевому рівні з метою підтримки діяльності поліцейського офіцера Здолбунівської міської ради (1 офіцер на 6000 населення).

Сьогодні, 28 березня, відбулось оперативне засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій Здолбунівської міської ради.

З метою запобігання подальшого ускладнення епідемічної ситуації та поширення на території громади гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на виконання протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 27.03.2021 №15, протоколу № 12 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Рівненської області від 27.03.2021 комісія вирішила:

1. Продовжити на території громади "помаранчевий" рівень епідемічної небезпеки та встановити додаткові обмежувальні протиепідемічні заходи щодо протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, а саме заборонити з 00:00 29 березня 2021 року:

1.1. Проведення всіх масових (розважальних, спортивних, соціальних, рекламних та інших) заходів, крім офіційних спортивних заходів, заходів з оцінювання якості освіти.

1.2. Приймання відвідувачів закладів культури і проведення культурних масових заходів, крім роботи автоконцертів, автокінотеатрів.

1.3. Приймання відвідувачів в закладах розважальної діяльності.

2. Управлінню з гуманітарних питань Здолбунівської міської ради здійснювати щоденний моніторинг у закладах шкільної та дошкільної освіти щодо збільшення кількості випадків захворювання серед дітей, педагогічних працівників та інформувати секретаріат комісії

Виконавчим органам Здолбунівської міської ради, керівникам підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що здійснюють діяльність на території громади:

3.1. Вжити невідкладних заходів щодо виконання та контролю за дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2020 № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" (зі змінами)та цього протоколу.

3.2. Забезпечити своєчасне та повне проведення профілактичних і протиепідемічних заходів.

3.3. Запровадити обов'язковий щоденний температурний скринінг персоналу, вживати заходи щодо самоізоляції усіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

3.4. Забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних норм у приміщеннях, режиму регулярного провітрювання та дезінфекції приміщень.

4. Керівникам ринків посилити контроль за дотриманням протиепідемічних заходів щодо протидії поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 відвідувачами і працівниками ринків в частині правильного носіння масок та дотримання дистанції .

5. Суб’єктам господарювання, які провадять діяльність у сфері громадського харчування (барів, ресторанів, кафе тощо)дотримуватись обмежень передбачених Протоколом комісії № 6 від 23.03.2021 року та по можливості збільшити кількість надання власних послуг через здійснення адресної доставки замовлень та замовлень на винос.

Детальніше - у прикріпленому протоколі

24 березня відбулось засідання виконавчого комітету Здолбунівської міської ради. В цілому було опрацьовано 28 питань і за результатами їх розгляду прийнято відповідні рішення. Члени виконкому розглянули та погодили рішення про встановлення розмірів тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами, які надаються ТЗОВ «Комунальних підприємств», Члени виконкому затвердили КП «Здолбунівкомуненергія» розміру плати за розроблення технічних умов на відключення від системи теплопостачання, влаштування вузла обліку теплової енергії, реконструкцію системи, підключення до мереж теплопостачання та погодження проектної документації, а також рішення про коригування розмірів тарифів на виробництво, транспортування, постачання теплової енергії та послугу з постачання теплової енергії. Окремими рішеннями було утворено опікунську ради при виконавчому комітеті Здолбунівської міської ради. Члени виконкому розглянули питання щодо опіки та піклування, а також про подання висновку до Здолбунівського районного суду щодо позбавлення батьківських прав Також надано дозвіл на зріз аварійних дерев та на підключення до міських мереж водопостачання та каналізації, житловим будинкам присвоєно окремі поштові адреси, розглянуто питання про надання одноразової матеріальної допомоги, та внесення подання щодо присвоєння почесного звання “Мати-героїня”. Також члени виконкому дали дозвіл на тимчасове розміщення пересувної малої архітектурної форми по вулиці Шкільній, 31, міста Здолбунів. Повний перелік рішень ви можете знайти за посиланням http://www.zdolbyniv.rv.ua/index.php/ofitsiini-dokumenty/29-draft-decisions-of-the-executive-committee/8905-proekty-rishen-vykonavchoho-komitetu-na-24-bereznia-2021-roku Засідання виконавчого комітету за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=nqP7d6Hv1yk&t=2745s
 
Рівненський регіональний офіс Програми “U-LEAD з Європою” організовує повторний базовий онлайн семінар для новообраних депутатів на тему "Інструменти для ефективної діяльності депутатів місцевих рад"
Захід відбудеться 16 березня 2021 року, з 10 до 13 год. Лінк на трансляцію заходу буде надіслано зареєстрованим учасникам напередодні заходу.
Для участі у заході зацікавлені особи (депутати) повинні до 12 березня включно надіслати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. інформацію про себе, а саме:
- назва місцевої ради, прізвище та ім'я учасника, контактний телефон, мейл (ЦІ ДАНІ ОБОВ’ЯЗКОВІ).
Програма заходу у прикріпленому файлі

У Комітеті Верховної Ради України з питань енергетики та житлово- комунальних послуг в межах компетенції розглянули звернення голови Здолбунівської міської ради Владислава Сухляка до Голови Верховної Ради України щодо законодавчих пропозицій по врегулюванню питань тарифоутворення на електричну енергію і побутовий газ для населення. Комітет в особі Андрія Геруса повідомив (подаємо текст без змін):

З метою врегулювання проблемних питань, пов’язаних із підвищенням цін і тарифів на ринках електричної енергії та природного газу, 27 січня 2021 року Верховна Рада України прийняла Постанову «Про заходи, спрямовані на соціальний захист населення, у зв’язку з підвищенням цін (тарифів) на житлово-комунальні послуги», якою запропоновано ряд організаційно-правових заходів, спрямованих на зменшення видатків населення на оплату житлово-комунальних послуг.

Зокрема, Кабінету Міністрів України доручено вжити невідкладних заходів щодо соціального захисту населення від підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги, зокрема спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, розглянути можливість:

  • запровадження державного регулювання цін (тарифів), зокрема встановлення граничних рівнів націнки до тарифів на житлово-комунальні послуги з постачання побутовим споживачам теплової енергії, гарячої води, постачання та розподілу електричної енергії й природного газу;
  • внесення змін до тарифів на електроенергію з метою встановлення окремого тарифу на електричну енергію, що відпускається населенню, за обсяг, спожитий до 100 кВт/год електроенергії на місяць (включно);
  • внесення змін до фіксованих цін на електричну енергію з метою встановлення окремого тарифу на електричну енергію, що відпускається населенню для будинків, обладнаних опалювальними електроустановками та негазифікованих будинків, за обсяг, спожитий до 3000 кВт/год на місяць (включно);
  • встановлення пільг на електроенергію населенню, яке проживає у 30- кілометровій зоні АЕС, а також дитячим будинкам сімейного типу;
  • відшкодувати вразливим категоріям споживачів витрати на оплату житлово- комунальних послуг та надати їм компенсацію витрат на оплату послуг з постачання природного газу та теплової енергії у січні 2021 року;
  • розглянути можливість компенсації витрат, понесених побутовими споживачами, що проживають у будинках, обладнаних опалювальними електроустановками та негазифікованих будинках, на оплату послуг з постачання електричної енергії за обсяг, спожитий до 3000 кВт/год на місяць (включно);
  • рекомендувати Антимонопольному комітету вжити заходів щодо недопущення антиконкурентних узгоджених дій та зловживання монопольним становищем на ринку суб'єктами господарювання, що здійснюють надання житлово-комунальних послуг населенню;
  • рекомендувати Комітету з питань з питань енергетики та житлово-комунальних послуг розглянути ініціативи, що стосуються формування тарифів на житлово- комунальні послуги, а також механізму надання житлово-комунальних послуг населенню у зв'язку з підвищенням тарифів на ці послуги, та внести пропозиції.

На забезпечення реалізації положень прийнятої Постанови Верховної Ради України «Про заходи, спрямовані на соціальний захист населення, у зв’язку з підвищенням цін (тарифів) на житлово-комунальні послуги» 29 січня 2021 року Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до додатка № З Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» щодо компенсації у зв'язку з підвищенням тарифів на електричну енергію», яким виділено 1,4 мільярда гривень з Державного бюджету України на компенсацію, у зв'язку з підвищенням тарифів на електричну енергію, частини оплати за електричну енергію населенням, яке проживає в житлових будинках (у тому числі в житлових будинках готельного типу, квартирах та гуртожитках), обладнаних у встановленому порядку електроопалювальними установками (у тому числі в сільській місцевості), населенням, яке проживає в багатоквартирних будинках не газифікованих природним газом і в яких відсутні або не функціонують системи централізованого теплопостачання (у тому числі в сільській місцевості), а також багатодітними, прийомними сім'ями та дитячими будинками сімейного типу.

Крім того, Уряд та Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та житлово-комунальних послуг, також реагують на ситуацію, що склалася у сфері регулювання цін/тарифів на електричну енергію, природний газ а також житлово-комунальні послуги для потреб населення, прийняли ряд відповідних змін/доповнень підзаконних нормативно-правових актів.

Уряд ухвалив зміни до ряду своїх постанов щодо компенсації додаткових витрат споживачам електричної енергії, приміщення яких обладнані в установленому порядку електроопалювальними установками, та встановив максимальну граничну ціну на природний газ для населення на рівні 6,99грн. з ПДВ за кубічний метр на період з 1 лютого 2021 року до кінця опалювального сезону. Ці рішення стосуються також й об’єднань співвласників багатоквартирних будинків.

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та житлово-комунальних послуг, обмежила тариф на розподіл природного газу на рівні 1,79 грн. за кубічний метр й схвалила зниження тарифів на розподіл газу для ряду газорозподільних підприємств (ПрАТ "Гадячгаз", АТ "Закарпатгаз", AT "Івано- Франківськгаз", ПрАТ "Коростишівгаз", AT "Лубнигаз", ПрАТ "Мелітопольгаз", AT "Миколаївгаз", AT "Полтавагаз", ПрАТ "Тернопільгаз", AT "Тисменицягаз", ПрАТ "Уманьгаз", AT "Харківгаз", AT "Чернівцігаз", ТОВ "Газовик"). Зниження склало 5%- 30%.

В той же час, ситуація, що утворилася на ринках природного газу та електричної енергії, є підставою для її ґрунтовного аналізу, головним попереднім висновком з якого є необхідність удосконалення конкурентних умов функціонування на оптових та роздрібних ринках природного газу та електричної енергії, недопущення зловживань на них окремими суб’єктами господарювання, антиконкурентних узгоджених дій, зловживання монопольним (домінуючим) становищем, недопущення можливості окремих суб’єктів господарювання (групи суб'єктів господарювання) визначати чи суттєво впливати на умови роботи ринків, не допускати, усувати, обмежувати конкуренцію.

Поряд з цим, продовжують діяти тарифні коефіцієнти (двозонні, тризонні) для населення, у якого наявний облік споживання електроенергії за періодами часу. Так за наявності обліку споживання електричної енергії за періодами часу розрахунки населення проводяться за відповідними тарифами із застосуванням тарифних коефіцієнтів (за вибором споживача):

  • за двозонними тарифами, диференційованими за періодами часу:

0,5 тарифу в години нічного мінімального навантаження енергосистеми (з 23-ї години до 7-ї години);

повний тариф у інші години доби;

  • за тризонними тарифами, диференційованими за періодами часу:

1,5 тарифу в години максимального навантаження енергосистеми (з 8-ї години до 11-ї години і з 20-ї години до 22-ї години);

повний тариф у напівпіковий період (з 7-ї години до 8-ї години, з 11-ї години до 20-ї години, з 22-ї години до 23-ї години);

0,4 тарифу в години нічного мінімального навантаження енергосистеми (з 23-ї години до 7-ї години).

Під час визначення вартості спожитої електроенергії за кожним рівнем тарифу застосовується питома вага обсягу електроенергії, що спожита у відповідній зоні доби протягом розрахункового періоду, до загального обсягу спожитої електроенергії в цьому періоді.

З метою застосування обліку споживання електричної енергії за періодами часу доби необхідно встановити та поставити на абонентський облік багатозонний (багатотарифний) прилад обліку споживання електричної енергії (лічильник) та подати відповідну заяву, що дозволить заощаджувати до половини витрат на оплату спожитої електричної енергії відразу після встановлення багатозонного (багатотарифного) лічильника.

Крім того, громадянам, які мають фінансові проблеми в період карантину, можливо скористатися Програмою житлових субсидій, яка на сьогодні залишається головним механізмом соціального захисту найбільш вразливих верств населення та гарантує стабільність витрат на оплату житлово-комунальних послуг.