За сім місяців  2018 року надійшло до місцевих бюджетів області 10,5 млн. грн. від плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Станом на 01.08.2018 у Рівненській області видано 3914 ліцензій на право роздрібної торгівлі, з них: алкогольними напоями – 2218 та тютюновими виробами – 1696.

У той же час за анульовано 412 ліцензії на право роздрібної торгівлі, з них: алкогольними напоями – 256 та тютюновими виробами – 156.

 Протягом січня-липня працівниками управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів проведено 61 фактичну перевірку оптової та роздрібної торговельної мережі та виявлено 84 порушення, а саме:

17 випадків реалізації алкогольних напоїв без ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями;

7 випадків реалізації тютюнових виробів без ліцензії на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами;

3 випадки реалізації алкогольних напоїв без марок акцизного податку та з підробленими марками акцизного податку;

1 випадок реалізації тютюнових виробів без марок акцизного податку;

3 випадки реалізації тютюнових виробів поштучно;

16 випадків порушення встановленого розміру  мінімальної роздрібної ціни на алкогольні напої;

1 випадок реалізації тютюнових виробів за цінами вищими від встановленого виробником таких виробів максимальних роздрібних цін;

10 випадків реалізації алкогольних напоїв в підприємствах торгівлі, які не мають статусу підприємств громадського харчування,

26 випадків реалізації алкогольних напоїв та тютюнових виробів, які не обліковані у встановленому порядку та недотримання касової дисципліни.

За виявлені порушення вимог чинного законодавства в сфері обігу підакцизних товарів до суб’єктів господарювання винесені фінансові санкції на загальну суму 808,94 тис. грн.

До місцевих бюджетів надійшло фінансових санкцій на загальну суму 548 тис. грн.

З незаконного обігу вилучено алкогольних напоїв та тютюнових виробів на загальну суму 11,4 тис. грн.

ГУ ДФС у Рівненській області

Розміри щорічної плати за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Відповідно до ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» зі змінами та доповненнями плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.
Для місць торгівлі, які розташовані за межами території міст обласного підпорядкування я на відстані до 50 км та які мають торговельні зали площею понад 500 кв. м, плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

ГУ ДФС у Рівненській області

За сім місяців  поточного року  467 сільськогосподарських товаровиробників Рівненської  області, які працюють в умовах спрощеної системи оподаткування, сплатили до місцевих бюджетів краю 39,4  мільйони  гривень єдиного податку.

При цьому темп росту надходжень від представників аграрного бізнесу становить 138 відсотків, це означає, що цьогорічна сплата єдиного податку на 10,8 мільйонів гривень  перевищує показники за аналогічний період минулого року.

Як зазначив  начальник фіскальної служби області Дмитро Зайцев: «Стабільні надходження до бюджетів - результат свідомого та сумлінного ставлення мешканців області до обов’язку сплачувати податки, тим самим допомагаючи розвитку країни, армії і свого регіону. Надходження податків і зборів до місцевих бюджетів має велике значення, адже місцеві бюджети є безпосереднім джерелом видатків на потреби громади, і єдиний податок – це одне із стабільних джерел наповнення ї місцевої казни».

Нагадаємо: до  четвертої групи платників єдиного податку належать аграрії - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків.

ГУ ДФС у Рівненській області

У разі зміни реєстраційних даних не забудьте подати заяву  форми 5-ДР

ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що відповідно до вимог ст.70 Податкового кодексу України громадяни у разі зміни місця проживання зобов’язані протягом місяця подати до державної податкової інспекції заяву (форма 5-ДР) для внесення відповідних актуальних даних в Державний реєстр фізичних осіб - платників податків. Завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб податкові повідомлення – рішення про нараховану суму земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку обов’язково надійдуть у визначений законом термін до адресата.

У протилежному випадку громадянин може не отримати повідомлення від органу ДФС про нараховані суми податкових платежів, а відтак своєчасно не виконає свій обов’язок зі сплати зазначених податків.

Громадян, який змінює свої реєстраційні дані (прізвище, ім’я, по батькові або місце проживання), варто подати заяву за формою 5-ДР за місцем нової реєстрації щоб не потрапити у перелік податкових боржників.

За сім місяців поточного року  2,3 млн. грн. транспортного податку спрямували власники легкових авто до місцевих бюджетів області, які згідно з законодавчими нормами підлягають оподаткуванню.

Лідерами серед платників податку є фізичні особи, які перерахували до місцевої казни регіону 53 відсотка, або 1,2 млн. грн. від загальних надходжень. Внесок власників вартісних авто – юридичних осіб склав 1,1 млн. грн. транспортного податку.

В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження транспортного податку зросло на 1,2 млн. грн., або 120 відсотків.

Серед районів області найбільша сума транспортного податку надійшло до місцевих скарбниць: м. Рівне – 1053,4 тис. грн.; Рівненський район – 189,1 тис. грн.; Сарненський район 184,5 тис. грн.

 Нагадаємо, що у 2018 році транспортний податок, ставка якого складає 25 тисяч гривень, сплачують власники легкових автомобілів віком не старше 5 років, вартість яких перевищує 375 мінімальних зарплат (встановлених на 1 січня 2018 року).

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку і подають декларації. Сплачується платіж авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, наступного за звітним, які відображаються в річній податковій декларації.

Щодо фізичних осіб, то обчислення суми податку з об'єкта або об'єктів оподаткування, які їм належать і зареєстровані в Україні, здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку на підставі відомостей, необхідних для розрахунку податку, отриманих від органів внутрішніх справ.

ГУ ДФС у Рівненській області

Змінилося керівництво – подбайте про електронні ключі

У випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з ГУ ДФС в області Договір про визнання електронних документів.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У випадку, коли суб'єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, - штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:

1) відмова в прийнятті звітності;

2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Суб’єкти підприємницької діяльності – фізичні та юридичні особи, а також громадяни можуть отримати детальну консультацію про електронні ключі від фахівців відділу реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Рівненській області Управління (Центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України, що знаходиться за адресою: м. Рівне,

вул. Відінська, 8, каб. 319, тел. 692-627.

Зі всіма деталями оформлення електронного цифрового підпису можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://www.acskidd.gov.ua.

ГУ ДФС у Рівненській області 

Протягом семи місяців цього року до Зведеного бюджету України від платників Рівненської області  надійшло 3 млрд. 983 млн. гривень. Як повідомив начальник Головного управління ДФС у області Дмитро Зайцев, це на 721  млн. грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Зокрема, до держбюджету надійшло 1666,4 млн. грн.., що на 288,4 млн. грн. перевищує показник семи місяців минулого року. З них надійшло 630,1 млн. грн. податку на додану вартість, 236,1 млн. грн.. податку на прибуток, 580,4 млн. грн.. акцизного податку та 219,8 млн. грн. інших податків та платежів.

Доходи місцевих бюджетів Рівненщини з початку року склали 2 млрд. 307 млн. гривень. Найбільшу питому вагу серед усіх надходжень займають податок на доходи фізичних осіб, якого до місцевих бюджетів надійшло 1601,8 млн. гривень, та єдиний податок з, його за сім місяців надійшло 296,1 млн. гривень.

«Заходи фіскальної служби щодо детінізації економіки, руйнування тіньових схем, створення легального ринку зайнятості, легалізації ринку торгівлі підакцизними товарами створюють бюджетні резерви, комплексного відпрацювання податкових ризиків та посилення боротьби з тіньовим сектором економіки які сприяють розвитку територіальних громад Рівненщини. Головне управління ДФС у Рівненській області докладає максимум зусиль для удосконалення сервісного обслуговування платників податків, розвитку партнерських відносин з бізнесом та створення рівних конкурентних умов для всіх учасників фінансово-господарської діяльності.», - підкреслив начальник Головного управління ДФС у Рівненській області Дмитро Зайцев.

ГУ ДФС у Рівненській області

Cтавки місцевих податків і зборів на 2019 рік  оприлюднено на офіційному веб - порталі ДФС

До відома платників місцевих податків і зборів. ГУ ДФС у Рівненській  області повідомляє, що Законом України від 07.12.2017 № 2245-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2018 році» внесені зміни  до статті 12 Податкового кодексу, зокрема, в частині надання копій прийнятих рішень про встановлення місцевих податків та зборів до контролюючих органів.

Так, змінами внесеними до підпункту 12.3.3 пункту 12.3 статті 12 Податкового кодексу визначено, що копія прийнятого рішення про встановлення місцевих податків чи зборів або про внесення змін до них надсилається в електронному вигляді у десятиденний строк з дня прийняття до контролюючого органу, в якому перебувають на обліку платники відповідних місцевих податків та зборів, але не пізніше 1 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосовування встановлюваних місцевих податків та зборів або змін до них.

Контролюючі органи складають зведену інформацію про розмір та дату встановлення ставок місцевих податків та зборів на відповідних територіях та подають її в електронній формі центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику.

Відповідно до вимог Податкового Кодексу України нам офіційному веб - порталі ДФС створено новий розділ «Ставки місцевих податків і зборів» у рубриці «Податки, збори, платежі» за посиланням http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/stavki-mistsevih-podatkiv-ta-zboriv/rivnenska-oblast

ГУ ДФС у рівненській області

2 370 мільйонів  гривень – така сума ЄСВ надійшла до соціальних фондів від роботодавців Рівненщини за сім місяців поточного року.

Як повідомив начальник Головного управління ДФС у Рівненській області Дмитро Зайцев, надходження перевищили показники минулого року – на  понад пів мільярда гривень(510 млн.грн.)

Завдяки зростанню рівня зарплат, залученню до оподаткування тіньових доходів і легалізації робочих місць бюджет отримує додаткові суми єдиного соціального внеску.

Податківці нагадують, своєчасна сплата єдиного внеску гарантує громадянам право на соціальний захист на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, пенсійне забезпечення та інші виплати

ГУ ДФС у Рівненській області

Продаєте власну сільськогосподарську продукцію - не забудьте отримати в сільській раді довідку

Оподаткування доходів фізичних осіб регламентується розділом IV Кодексу, відповідно до абзацу третього пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 якого до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи, отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються.

Якщо розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці третьому цього підпункту, перевищує 2 гектари, дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подати податковому агенту копію довідки про наявність у нього земельних ділянок, зазначених в абзацах другому та третьому цього підпункту. Форму «Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок» та Порядок її видачі (форма № 3ДФ) затверджено Наказом Міндоходів України від 17.01.2014 р. № 32.

Оригінал довідки зберігається у власника сільськогосподарської продукції протягом строку позовної давності з дати закінчення дії такої довідки. Довідка видається сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) платника податку протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви про видачу такої довідки.

При продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, отримані від такого продажу доходи не є оподатковуваним доходом, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати. Такі фізичні особи здійснюють продаж зазначеної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

У разі коли сума отриманого доходу перевищує 186150 грн., фізична особа зобов’язана надати органу державної податкової служби довідку про самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, що видається у довільній формі сільською, селищною або міською радою за місцем податкової адреси (місцем проживання) власника продукції тваринництва. Якщо довідкою підтверджено вирощування проданої продукції тваринництва безпосередньо платником податку, оподаткуванню підлягає дохід, що перевищує 186150 грн. Якщо таким платником податку не підтверджено самостійне вирощування, розведення, відгодовування продукції тваринництва, доходи від продажу якої він отримав, такі доходи підлягають оподаткуванню ПДФО та військовим збором на загальних підставах.

Також відповідно до пп. 1.7 п. 16 1 підрозділу 10 розділу XX Перехідних положень Кодексу звільняються від оподаткування військовим збором, зокрема доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб, крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 Кодексу.

ГУ ДФС у Рівненській області

Влаштуватися на роботу без укладання трудового договору – на сьогодні можна без проблем. Але, через таку зайнятість соціально незахищеними залишаються, в першу чергу, наймані працівники. Ненормований робочий день, відсутність оплати лікарняного та відпустки, залежність розміру заробітної плати виключно від роботодавця, відсутність записів у трудовій книжці та несплата внесків до Пенсійного фонду України – це неповний перелік порушень вимог трудового законодавства роботодавцями, які нехтують своїми обов'язками щодо офіційного оформлення своїх працівників. Перебування робітника в такому статусі негативно впливає на рівень його пенсійного забезпечення в майбутньому та соціальні гарантії сьогодні. Більшість юристів не гарантує позитивних результатів в  трудових спорах  неоформлених працівників у разі  виникнення конфлікту з роботодавцем (наприклад, невиплати заробітної плати), оскільки останнього практично неможливо притягнути до відповідальності.

Згідно Конституції України громадяни мають право на соціальний захист, який забезпечується завдяки сумлінній та своєчасній сплаті єдиного внеску, зокрема це стосується як пенсій, так і інших видів соціальних виплат і допомог.

Проте, на сьогоднішній день не всі суб’єкти господарювання сумлінно сплачують єдиний внесок, що порушує не тільки норми діючого в країні законодавства, а й основи соціального забезпечення застрахованих громадян.

Згідно із законодавством за несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску до платника застосовуються фінансові санкції. Строк давності щодо стягнення сум недоїмки по єдиному соціальному внеску, штрафів та нарахованої пені не застосовується.

Виплата заробітної плати в "конвертах" позбавляє працюючих таких соціальних гарантій, як оплата тимчасової непрацездатності, включаючи догляд за хворою дитиною та допомогу по вагітності й пологах, та виплата втраченого заробітку у зв'язку з втратою непрацездатності у разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання. а також виплата допомоги по безробіттю у випадку втрати роботи. Через несплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії за віком, по інвалідності та у зв'язку з втратою годувальника

Звертаю увагу керівників підприємств, установ, організацій та підприємців щодо неприпустимості випадків виплати заробітної плати "у конвертах", а також виплати заробітної плати в розмірах нижче мінімально встановленої законодавством.

А самим дієвим  методом у боротьбі із зарплатою «у конвертах», насамперед може бути прагнення самих найманих працівників змусити роботодавців чесно платити заробітну плату із дотриманням вимог чинного законодавства, а про факти виплати її «у конвертах» негайно повідомляти органи праці та соціального захисту населення, ДФС та інші органи виконавчої влади.

Пам'ятайте, що отримуючи заробітну плату в "конверті" чи маючи інше неоформлене джерело доходу, ви маєте забезпечене сьогодення, але ризикуєте своїм майбутнім…

Дмитро Зайцев начальник ГУ ДФС у Рівненській області

Протягом шести місяців  2018 року суб’єктам господарювання області  відшкодовано на розрахункові рахунки 545, 2 млн. грн. ПДВ, що на 266,2 млн. грн. більше, ніж за цей же період 2017 року. Тоді платники отримали 279,0  млн. грн. податку на додану вартість.

Як зазначає заступник начальника ГУ ДФС у Рівненській  області Зоя Хоній, показники збільшення повернення податку свідчать про ефективне запровадження Електронного реєстру відшкодування ПДВ. Передусім він передбачає автоматичну систему управління ризиками при адмініструванні ПДВ, прозорий процес повернення податку та його детінізацію. 

ГУ ДФС у Рівненській області

Перелік витрат які можна включити до податкової знижки розширено

ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що Законом України від 03.07.2018 р. №2477-VIII  «Про внесення змін до Податкового кодексу України» внесено наступні зміни:

1) У п. 165.1.14  ПКУ уточнено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, у тому числі аліменти, що виплачуються нерезидентом. Тобто виключено норму щодо виплати аліментів нерезидентом незалежно від їх розміру, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана ВРУ.

2) У новій редакції викладено пп. 166.3.3 ПКУ щодо податкової знижки на навчання. Тепер до податкової знижки буде включатися сума коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення. Тобто Закон розширив перелік витрат на навчання, які можуть бути включені до податкової знижки.

Цей Закон набере чинності з дня, наступного за днем його опублікування. 

ГУ ДФС у Рівненській області

    У 2018 році за ініціативи Головного управління внутрішньої безпеки ДФС проведено інтерактивне анкетування платників податків, щоб вивчити загальне ставлення суб'єктів господарської діяльності до проблем корупції. Крім того, виявити поширеність корупції в органах Державної фіскальної служби.
    Це дослідження має моніторинговий характер, тому його результати надали можливість дослідити зрушення, які відбулись впродовж 2017 року (попереднє опитування проводилось у травні-червні 2017 року).
    В анкетуванні взяли участь 4780 платників, з яких 3062 – юридичні особи та 1718 – фізичних осіб.
    Переважна кількість респондентів (53%) – суб’єкти господарської діяльності, період діяльності яких становить понад 10 років.
    Решта – платники податків, з періодом ведення господарської діяльності до 10 років (до 1 року – 6%, від 1 до 5 років – 21%, від 5 до10 років – 20%).
    За результатами дослідження 45% респондентів відповіли, що ніколи не стикалися з проблемними ситуаціями при спілкуванні із працівниками органів ДФС під час здійснення господарської діяльності.
    На запитання щодо рівня корупції в органах ДФС 25% респондентів вказали на його зниження.
   Відповідаючи на питання: «Які фактори більш за все впливають на корупційні прояви в податковій та митній сферах?», переважна більшість платників (35%) повідомили про те, що вважають основною причиною загальний рівень корупції у державних структурах країни.
    Ще 21% платників відповіли, що таким фактором є недосконала система оподаткування. Крім того, 15% опитаних платників вважають недостатніми покарання за корупційні дії та 5% вказують на недосконалу процедуру підбору кадрів до органів доходів і зборів.
    Наразі 12,6% платників визнали, що відсутність стимулюючих чинників (зарплата, соціальне забезпечення тощо) для працівників органів ДФС є одним з корупційних чинників.
    Також суб’єкти господарської діяльності здійснили оцінку рівня корупції в органах ДФС за 10-бальною шкалою, де найвищий показник – абсолютна корупція, найнижчий – її відсутність. В цілому частка платників, які оцінили рівень корупції вище середнього (від 5 до 10), знизилась, натомість кількість респондентів, які зазначили про рівень корупції нижче середнього, – зросла.
    У ході опитування отримано відповіді на запитання щодо дій платників, якщо посадова особа органів ДФС у них вимагатиме неправомірну вигоду (хабар). Це питання важливе для того, щоб з’ясувати, наскільки суб’єкти господарювання готові (хоча б у намірах) активно протистояти та боротися з корупцією.
    Так, кількість платників, готових одразу дати неправомірну вигоду склала 4%, тобто значно менше тих, хто відразу відмовиться від «вирішення» свого питання шляхом надання неправомірної винагороди. Таких респондентів 36%.
  Водночас переважна більшість суб’єктів господарської діяльності налаштована відстоювати свої права у випадку вимагання неправомірної винагороди, зокрема звертатись зі скаргами про протиправні дії працівників ДФС на антикорупційний сервіс ДФС «Пульс» (19,6%), до підрозділів внутрішньої безпеки ДФС (9%), до правоохоронних органів (7%), до керівництва ДФС (6%), а також до засобів масової інформації (4%).
    Проведене дослідження засвідчило, що діяльність Державної фіскальної служби України спрямована на упередження, профілактику корупційних проявів, а також протидію корупції шляхом документування кримінальних, адміністративних та інших правопорушень у сфері службової діяльності. Всі ці чинники сприяли зменшенню рівня корупції та покращенню громадської думки про діяльність органів доходів і зборів.
    Державна фіскальна служба України надалі вживатиме заходи щодо системного упередження та профілактики корупційних проявів, виявлення та ліквідації причин і умов їх існування, а також забезпечення ефективного захисту процесу наповнення Державного бюджету України від корупційних проявів.

ГУ ДФС у Рівненській області

    У січні - червні 2018 року платники Рівненщини сплатили до Зведеного бюджету України 256,6 млн. грн. податку на прибуток. Із зазначених коштів державний бюджет одержав 230 млн грн, а місцева казна – 26,6 млн грн.
    В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надходження зросли, зокрема, до державного бюджету на 16 відсотків, або на 31 млн.грн., до місцевих бюджетів на 7 відсотків, або на 1,7 млн.грн.
    За словами начальника Головного управління ДФС у Рівненській області Дмитра Зайцева, досягнення таких показників – це результат відкритих і партнерських взаємин з бізнесом, якісного сервісного обслуговування платників податків та підвищення податкової культури населення.  
    Варто зазначити, що  на Рівненщині платниками податку на прибуток зареєстровано майже 4 тисячі суб‘єктів господарювання.

ГУ ДФС у Рівненській області

    Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків, якщо їх вартість не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року за винятком грошових виплат у будь-якій сумі.
    Однак, зазначена норма застосовується тільки у разі надання подарунків у натуральній формі.
    Якщо в 2018 році вартість подарунка, який надається юридичною особою фізичній особі, не перевищує 930,75 грн. (3723 грн. х 25%), то його вартість не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.
    У податковому розрахунку за формою №1ДФ вартість подарунків, які не оподатковуються податком на доходи, відображається за ознакою доходу «160».
    Якщо вартість подарунка перевищує у 2018 році 930,75 грн., то сума такого перевищення оподатковується за ставкою 18%, як додаткове благо з урахуванням коефіцієнта, передбаченого п. 164.5 Податкового кодексу, та відображається у податковому розрахунку за формою № 1ДФ за ознакою доходу "126".
    Крім того, сума перевищення оподатковується військовим збором за ставкою 1,5%. Зазначена норма визначена пп.165.1.39 ст. 165 Податкового кодексу України.

Рівненська ОДПІ

    Рівненська ОДПІ ГУ ДФС у Рівненській області нагадує, що ДФС України оприлюднено оновлені довідники пільг, затверджені станом на 04.07.2018 року.
    Довідник № 89/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету, Довідник № 89/2 інших податкових пільг.
    У Довіднику № 89/1 змінено редакцію пільг та продовжено термін дії пільг з кодами 14060511, 14060512, 14060513 14060514.
   Дані відповідних довідників використовуються платниками податків під час заповнення звіту про суми податкових пільг за формою, затвердженою постановою КМ України від 27.12.2010 № 1233.
   Звіт подається суб'єктом господарювання за три, шість, дев'ять і дванадцять календарних місяців за місцем його реєстрації протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового періоду.
    У разі коли суб'єкт господарювання пільгами не користується, звіт не подається.

Рівненська ОДПІ