ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що в Електронному кабінеті для фізичних осіб реалізовано автоматичне заповнення основних реквізитів платіжного доручення на підставі облікових даних платника, відомостей щодо рахунків для зарахування платежів до бюджетів.
    Цей сервіс надає можливість платникам податків (фізичним особам):
- скоротити час при заповненні платіжних документів;
- мінімізувати помилки при заповненні;
- сплатити податки.
    Для користування електронним сервісом необхідно в меню Стан розрахунків з бюджетом приватної частини Електронного кабінету обрати один з податків (платежів) та вибрати одну із платіжних систем.
    Після переходу на сайт платіжної системи платнику достатньо вказати суму платежу та підтвердити операцію.
    Звертаємо увагу, оплата рахунків платником здійснюється з використанням платіжної карти клієнта банку, інші реквізити заповнюються автоматично.
    Додатково повідомляємо, що у разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом, платники податків мають можливість звернутися до ДФС за телефоном: 0 800 501 007.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

    За ініціативи Громадської ради при ГУ ДФС у Рівненській області та ТВ АППУ проведено засідання «круглого столу» щодо реформування фіскальної та митної служби. В заході взяли участь керівництво ГУ ДФС у області, Рівненської митниці ДФС, представники громадськості та бізнесу. Предметом розгляду учасників круглого столу стали проекти положень про Державну податкову та митну служби, надані для обговорення ВГО АППУ.
    Як повідомив в.о.начальника Рівненської митниці ДФС Іван Іванов: «Ми зацікавлені у діалозі з громадськістю та бізнесом щодо розбудови української митниці. Ми рухаємося в одному напрямі, наші цілі та плани співпадають – і це головне в нашому спільному прагненні зробити митницю сучасною, автоматизованою, відкритою для чесного бізнесу та ефективною у протидії митним правопорушенням.
  Для фіскальної служби електронізація митних процедур є пріоритетом. В ДФС було презентовано СМАРТ-митницю, яка застосовуватиме  усі інноваційні методи та технології, постійно оновлюватиметься та вдосконалюватиметься. І пропозиції бізнесу та громадськості у цьому напрямі є дуже важливими. Важливим напрямком нової митниці є застосування митного пост-аудиту, що є інструментом спрощення міжнародної торгівлі». Вагомим кроком для спрощення митних формальностей Іван Іванов назвав ухвалення закону щодо впровадження механізму єдиного вікна. Загалом на сьогодні основна частка вантажів оформлюється, саме, за принципом «єдиного вікна». 
    Думку присутніх висловив голова Громадської ради при ГУ ДФС у області Богдан Гапяк, повідомивши, що під час зустрічей з платниками податків неодноразово звучала думка про позитивні результати реформ у митній сфері. Богдан Гапяк зупинився і на питаннях реформування податкової служби. Зокрема, звернув увагу на створення при ДФС окремого підрозділу, який здійснює розгляд скарг. На сьогодні до процедур оскарження залучаються представники громадських організацій, які присутні при розглядах скарг. Вони дають свої зауваження та пропозиції, які враховуються при винесенні рішень.Саме створення такої структури у митному напрямі громадськість вважає, як один з кроків побудови ефективної комунікації з бізнесом.
    Заступник голови Громадської ради та директор виконавчої дирекції ТВ АППУ Лариса Садова внесла пропозиції до проектів Положень стосовно створення при ДФС узгоджувальних комісій з представниками бізнес-асоціацій для розгляду результатів податкових перевірок, необхідності врахування останніх законодавчих змін щодо взаємодії ДФС із територіальними громадами, тощо.
    Представники громадськості Рівненщини надали ряд інших пропозицій, зокрема щодо проекту положення про Державну податкову службу, автоматизації, електронізації митниці, аналізу ризиків, комунікації з бізнесом тощо. З поданих пропозицій сформовано звернення до ВГО АППУ щодо розгляду запропонованих бізнесом і громадськістю змін на засіданні робочої групи по реформуванню ДПС і ДМС, створеної при Кабінеті Міністрів України.

ГУ ДФС у Рівненській області

    До відома суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності та громадян, що здійснюють митні формальності в зоні діяльності Рівненської митниці ДФС, інформуємо.

    З метою створення умов для забезпечення безперебійного митного оформлення товарів та транспортних засобів у Рівненській митниці ДФС тимчасово змінений режим роботи окремих митних постів та підрозділів митного оформлення з 9-00 до 24-00, зокрема:

- митний пост «Рівне», за адресою м.Рівне, вул. Млинівська 23;
- сектор митного оформлення митного поста «Рівне», за адресою Рівненський район, с.Біла Криниця. вул. Рівненська 114;
- митний пост «Сарни», за адресою м.Сарни, вул. Технічна 2;
- митний пост «Дубно-1», за адресою м.Дубно, вул. Семидубська 101.

Рівненська митниця ДФС

    Особливості оподаткування податком на прибуток, використання електронних сервісів ДФС України, сплата податків з громадян та новації цьогорічної кампанії декларування доходів – ці питання днями розглядались під час зустрічі фахівців Головного управління ДФС у Рівненській області, громадської організації «Рівненська федерація малого та середнього бінесу «Єдність» з представниками бізнес-спільноти міста.
  Заступник начальника управління – начальник відділу адміністрування податку на прибуток, взаємодії з питань трансфертного ціноутворення та моніторингу звітності управління податків і зборів з юридичних осіб ГУ ДФС в області Надія Гуц проінформувала учасників зустрічі про основні зміни в податковому законодавстві, зокрема, про зміни в податковій звітності неприбуткових організацій, зміни у розподілі надходжень платежів за викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення, рентної плати за користування надрами та спеціальне використання лісових ресурсів між державним та місцевими бюджетами та інші. Окремо посадовець зупинилась на особливостях формування фінзвітності як складової декларації з податку на прибуток.
   Також присутні дізнались про аспекти декларування громадянами доходів, отриманих у 2018 році. Зокрема, які доходи необхідно задекларувати та в який термін, про можливість отримання податкової знижки за навчання або за придбання житла в іпотеку та про новацію цього року: врахування для отримання податкової знижки коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної та позашкільної освіти.
    Учасники  зазначили, що інформація, доведена до присутніх, дуже корисна, та  запропонували проводити такі заходи і надалі.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

     З метою забезпечення прозорості та відкритості своєї діяльності, реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, надання інформації за запитами відповідно до Закону України „Про доступ до публічної інформації” (далі – Закон) Головним управлінням ДФС у Рівненській області забезпечено розгляд документів з проханням надати публічну інформацію із посиланням на Закон, які надійшли поштою, електронною поштою, факсом, телефоном.
    Так, станом на 01.02.2019 до Головного управління ДФС у Рівненській області поштою, електронною поштою надійшло 11 таких документів, з них:
    - запити на отримання публічної інформації – 11 (або 100%), за результатами розгляду яких надано відповіді електронною поштою або поштою відповідно до вимог чинного законодавства України.
    За категоріями запитувачів відповідно до Закону надійшло запитів:
- від фізичних осіб – 7 (або 63,6%);
- від юридичних осіб – 4 (або 36,6 %);
    Запитувачі, зокрема зверталися з проханням надати інформацію щодо:
- діяльності  суб’єктів господарювання;
- надання копій документів;
- відомостей про третіх осіб;
- стану надходження податків.
    За результатами розгляду задоволено  11 запитів (100% від загальної кількості),   відмови в задоволенні запитів на інформацію та  запити надіслані за належністю розпоряднику інформації в поточному місяці відсутні.

ГУ ДФС у Рівненській області

    ГУ ДФС у Рівненській області повідомляє, що отриманий у 2018 ріці дохід від здачі в оренду квартири фізичній особі, незареєстрованій як самозайнята особа, необхідно оподаткувати податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18% та військовим збором – 1,5 %.
    Нагадаємо, що з 1 січня стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2018 року.
   Граничні строки подання декларації для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання декларації за 2018 рік – 02.05.2019 року.
   При необхідності платники зможуть отримати безкоштовні консультації і допомогу в заповненні податкової декларації про майновий стан і доходи у  Центрах обслуговування платників, або за номером телефону 0-800-501-007


ГУ ДФС у Рівнеській області

    ГУ ДФС у Рівненській області звертає увагу, що сільськогосподарські товаровиробники для переходу на спрощену систему оподаткування, або щорічного підтвердження статусу платника єдиного податку четвертої групи подають до 20 лютого поточного року документи, перелік яких визначено у п.п. 298.8.1 п. 298.8 ст. 298 ПКУ.
    Серед документів визначено:
загальну податкову декларацію з податку на поточний рік щодо всієї площі земельних ділянок, з яких справляється податок (сільськогосподарських угідь (ріллі, сіножатей, пасовищ, багаторічних насаджень), та/або земель водного фонду внутрішніх водойм (озер, ставків та водосховищ);
звітну податкову декларацію з податку на поточний рік окремо щодо кожної земельної ділянки;
розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (форма розрахунку частки сільськогосподарського товаровиробництва затверджена наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 26.12.2011 № 772);
відомості (довідку) про наявність земельних ділянок.
    Суб’єкти господарювання мають врахувати, що підставами для анулювання реєстрації платника єдиного податку четвертої групи є: неподання повного пакету податкової звітності з обов’язковими додатками до контролюючих органів за місцем основного обліку та за місцезнаходженням земельних ділянок (п. 5) п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України) та менший, ніж 75%., розмір частки сільськогосподарського товаровиробництва юридичної особи у попередньому році (п. 4) п. 299.10 ст. 299 Податкового кодексу України).

ГУ ДФС у Рівненській області

    ГУ ДФС у Рівненській області нагадує платникам податків, що повнота та своєчасність сплати податків залежить також від правильного заповнення документів - платіжних доручень на сплату таких податків. Відповідні документи необхідно заповнювати згідно вимог наказу Міністерства фінансів України від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».

ГУ ДФС у Рівненській області

    Подання звітності є одним з невід’ємних обов’язків кожного платника податків.
  ГУ ДФС у Рівненській області звертає увагу суб’єктів господарювання на те, що Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску до органів доходів і зборів подається страхувальником або відповідальною особою страхувальника за основним місцем взяття на облік як платника єдиного внеску в органах доходів і зборів, зокрема, засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації ЕЦП відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством (пункт 1 розділу II Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435).
  Тому, з врахуванням зазначеного та з метою економії часу при складанні і при поданні звітності, ДФС України створений електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» (http://cabinet.sfs.gov.ua), який надає можливість створювати, редагувати, підписувати та надсилати звітність з єдиного внеску платниками самостійно.
  То ж у фіскальній службі наголошують, щоб не створювати незручностей собі та черг в Центрах обслуговування платників, суб’єктам господарювання варто вже подбати про електронне звітування, оскільки це, перш за вс, заощадить їх час, дозволить оперативно сформувати звіти в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та своєчасно передати через мережу Інтернет до податкового органу.

ГУ ДФС у Рівненській області

 

    В Головному управлінні ДФС у Рівненській області підсумували результати роботи у січні 2019 року. Під час наради, що відбулась в ГУ ДФС, не тільки підвели підсумки, а й визначили пріоритетні напрями роботи із забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів у І кварталі поточного року.
    Як зазначив начальник Головного управління Дмитро Зайцев, завдяки злагодженій роботі фахівців служби, у січні до бюджетів усіх рівнів мобілізовано 616,8 млн. грн., що більше, ніж за аналогічний період 2018 року на 103,2 млн. гривень. З цих коштів більше 371,6 мільйонів залишились у місцевих бюджетах. Єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування зібрано 354,4 млн. грн, що перевищило надходження січня минулого року на 69,9 млн. гривень (або на 25 %).
    Керівник відомства подякував колегам за плідну роботу та наголосив на пріоритетних напрямках діяльності із забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів, у тому числі, упередження мінімізації податкових зобов’язань та незаконного формування податкового кредиту з ПДВ, підвищення ефективності контрольно-перевірочної роботи, легалізації заробітної плати, збільшення надходжень акцизного податку і майнових податків до місцевих бюджетів та низці інших.
    Підсумовуючи результати, Дмитро Зайцев зазначив, що напрацювання, яких досягнуто на початку року, стануть вагомим імпульсом для подальшої роботи щодо збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, та висловив подяку платникам податків за порозуміння і збалансованість у взаємовідносинах із фіскальним відомством. Адже саме завдяки їх відповідальному ставленню до сплати податків і зборів, з року в рік продовжують збільшуватись надходження до державної скарбниці.

ГУ ДФС у Рівненській області

    Рівненська митниця ДФС повідомляє, відповідно до положень статей 31 та 320 Митного кодексу України проведення митного контролю та митного оформлення товарів на сьогодні здійснюється з використанням інформаційних технологій, у тому числі заснованих на інформаційних, телекомунікаційних та інформаційно-телекомунікаційних системах і засобів їх забезпечення, що функціонують на національному та/або міжнародному рівні, зокрема через функціонування єдиної автоматизованої інформаційної системи органів доходів і зборів, автоматизованої системи митного оформлення та єдиного державного інформаційного веб-порталу "Єдине вікно для міжнародної торгівлі".
    Форми та обсяги контролю, достатнього для забезпечення додержання законодавства з питань державної митної справи та міжнародних договорів України при митному оформленні, обираються митницями (митними постами) на підставі результатів застосування системи управління ризиками. Не допускаються визначення форм та обсягів митного контролю іншими органами державної влади, а також участь їх посадових осіб у здійсненні митного контролю.
    Принципи доцільності профілювання Автоматизованої системи управління та аналізу ризиками (далі- АСАУР):
І. Якісне виконання органами доходів і зборів форм митного контролю;
ІІ. Ефективна протидія порушенням митного законодавства;
ІІІ. Забезпечення повноти оподаткування товарів, що імпортуються на митну територію України;
ІV. Відповідність підходу у профілюванні ризиків нормам митного законодавства країн ЄС та міжнародних Конвенцій.
    Методами реалізації цих принципів є:
А) Актуалізація і перегляд відповідних профілів АСАУР, що генеруються з напрямків класифікації, країни походження, митної вартості, оподаткування;
Б) Застосування профілів АСАУР відповідає цілям та завданням, визначеним с. 320 МКУ:
- виконання функції безпеки шляхом ідентифікації товарів, що переміщуються через митний кордон України;
- забезпечення захисту економічних інтересів України через контроль зовнішньоекономічних операцій;
- імплементація митного законодавства України до норм міжнародного права;
- прискорення товарообігу у зовнішній торгівлі України;
- збільшення надходжень митних платежів до державного бюджету.
    З метою ефективного відпрацювання посадовими особами митниць ДФС форм митного контролю, згенерованих системою управління ризиками, наказом ДФС від 11.01.2019 року №21 «Про забезпечення контролю достовірності декларування товарів» внесено зміни до профілів ризику, спрямованих на перевірку достовірності декларування товарів, перевірку класифікації товарів, перевірку правильності визначення митної вартості товарів та зобов’язано керівників митниць забезпечити повноту та якість виконання митних формальностей посадовими особами підпорядкованих структурних підрозділів а також залучення у складних випадках класифікації товарів та визначення митної вартості підрозділів управління адміністрування митних платежів та митно-тарифного регулювання митниць ДФС для прийняття рішень відповідно до законодавства.
    Необхідно наголосити, що генерування (за різними критеріями) системою управління ризиками форм митного контролю у жодному разі не змінює діючий порядок контролю бази оподаткування, визначений Митним кодексом України. АСАУР націлює на: проведення оглядів товарів з метою їх ідентифікації із заявленими, необхідність перевірки повноти та якості документальних підтверджень складових митної вартості товарів.
Шановні суб’єкти господарювання !!!
    Рівненська митниця ДФС висловлює готовність до спілкування у разі виникнення проблемних питань у межах чинного законодавства за адресою : вул. Соборна, 104, м.Рівне, Рівненська область, 33028 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Рівненська митниця ДФС